Alla inlägg under juli 2010

Av lejla - 29 juli 2010 21:48

idag har man varit i stan och sen hälsade man på frienden på jobbet :P i morgon blir det skånes djurpark määä några bekanta :D 



Av lejla - 29 juli 2010 11:39

här kommer den låten som jag har lyssnat på hela vägen till sverige :P


Av lejla - 29 juli 2010 11:35

   då var man hemma från resan och äntligen kan man blogg :D va i serbien men snart åker bara jag till england och då blir det inte så mycket bloggande men här är en liten bild från resan

 ps : kanske kommer fler från tx montenegro och bröllopet :D

Av lejla - 6 juli 2010 22:37

hej på er :D ja jag vet jaG HAR inte varit så social så här komemr en kort uppdatering :


jag har inte kunnat skriva för att jag har bombat min ipod med 400 låtar och 10 lång filmer :D :D och sen har man ju  obbat lite så det blev lite hysteriskt med bloggandet men snart kommer ni inte att höra från mig på länge för kan ska till serbien och sen vidare till montenegro på fredag direkt efter jobbet :D kusinen följer mä såklart :D :D men  nu håller jag på med att ladda ner filmen :


never back down :D tyckte se såg bra ut ni får en liten kommentar senare :D


här kommer min låt :D  enjoy ::::


Av lejla - 4 juli 2010 15:02

hej alla :D sitter här och laddar ner till min nya iphone som jag fick i går av älskade pappa :D tack så mycket pappa :D


men ifa så ska jag se på eclipse kl 18,15 på filmstaden i malmö :D jag är svin spänd har längtat hela veckan :D


sen åker man nästa vecka :D till serbien sen vidare till montenegro och sen till serbien igen för kusinen gifter sig :D tror jag ska handla några nya kläder innan jag åker :D 

Av lejla - 1 juli 2010 21:46

:D men hej bree 



då sitter man här och slappar framför datorn :D tittar på las vegas :D 

men endå så får man sin iphone nästa månad vet inte när en men det blir iaf nästa månad :D 


har kommer en av dom låtarna som jag verkligen har känslor för ::


Presentation


lejla vem annars

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

allt till alla

boggen

kommentera bloggen : vad är bra vad ska ändras :D

Ovido - Quiz & Flashcards